چرا دوربین مداربسته dahua باید یکی از گزینه های خرید ما باشد؟

دوربین داهوآ یکی از بهترین برند های تولید دوربین های مدار بسته است. یکی از واجبات حفظ امنیت در هر مکانی از جمله ادارات ، منازل ، دانشگاه ها و …استفاده از دوربین های مدار بسته است. در روزگاری که سرقت و تهدیدات امنیتی بسیار بیشتر از گذشته شده است باید به دنبال راه حل مناسبی رفت . یکی از ارزان ترین و بهترین گزینه های حفاظت از محیط و اشخاص در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز استفاده از دوربین های مدار بسته می باشد. وقتی گشتی در بازار برای تهیه دوربین مدار بسته بزنید یکی از بهترین برند های موجود در ایران ، برند داهوا است و دوربین داهوآ طرفداران زیادی دارد.

دوربین داهوآ

دوربین های مداربسته قطعا مهم ترین بخش تامین امنیت منازل و مکان های عمومی و خصوصی و کارخانجات و ادارات هستند که نصب آن ها ، با وجود تهدیدات امنیتی باز هم می توان اتفاقات ناگوار و حوادث را کاهش داد.

دوربین های مدار بسته در زمینه امنیتی و حذف تهدید های محیطی بسیار کارآمد هستند از این رو خرید یک دوربین مداربسته نیازمند توجه و دقت بسیار بالایی می باشد. دوربین های مداربسته با برندهای مختلفی در بازار تجهیزات نظارتی موجود هستند که با توجه به ابعاد پروژه و البته بودجه ای که در اختیار دارید می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. در میان محصولات متنوع موجود در بازار، برند داهوا به محبوبیت بالاتری در میان کاربران دست پیدا کرده است. این محبوبیت به دلیل کیفیت تصویر دوربین داهوا، قیمت کاملا اقتصادی، تنوع محصولات و کیفیت ساخت دوربین های آن است.

دوربین مداربسته بخش جدایی ناپذیر تامین امنیت منازل و محل کار ما هستند. در دنیای امروز باید این واقعیت را پذیرفت که سرقت و تهدیدات امنیتی بیش از گذشته به چشم می خورد بنابراین وجود یک راهکار امنیتی می تواند تا میزان زیادی از بروز وقایع ناگوار جلوگیری کند. دوربین مداربسته دستگاهی بسیار کارآمد در زمینه تامین امنیت به شمار می رود از این رو خرید یک دوربین مداربسته نیازمند توجه و دقت بسیار بالایی می باشد.

دوربین های مداربسته با برندهای مختلفی در بازار تجهیزات نظارتی موجود هستند که با توجه به ابعاد پروژه و البته بودجه ای که در اختیار دارید می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. در میان محصولات متنوع موجود در بازار، برند داهوا به محبوبیت بالاتری در میان کاربران دست پیدا کرده است. این محبوبیت به دلیل کیفیت تصویر دوربین داهوآ ، قیمت کاملا اقتصادی، تنوع محصولات و کیفیت ساخت دوربین های آن است.

انواع دوربین  داهوآ

دوربین داهوا با توجه به تکنولوژی ساخت به دو دسته تقسیم می شوند که شما باید با توجه به بودجه ، مکان استفاده ، نوع پروژه و سطح توقع نوع دوربین خودتان را در قسمت نظارتی و کنترل امنیت تعیین کنید.

1- دوربین های با تکنولوژی ساخت HDCVI

2- دوربین های با تکنولوژی ساخت IP

دوربین های با تکنولوژی ساخت HDCVI

شرکت Dahua به عنوان بنیان گذار فناوری HDCVI، مرتبا بر روی تکنولوژی HDCVI در حال سرمایه گذاری است تا به سیستم های مبتنی بر کواکسیال جان دوباره ای ببخشد.

داهوا به عنوان اولین کمپانی که رزولوشن ۴K را بر روی کابل کواکسیال انتقال داد، IoT را به سیستم های مانیتورینگ آنالوگ معرفی کرد و راهکارهای متنوعی را به کاربران خود عرضه نمود، اکنون دوربین های HDCVI خود را به عنوان گزینه ای عالی برای قدرت بخشیدن به سیستم کواکسیال شما معرفی کرده است.

دوربین های HDCVI داهوا در سری های Pro ، Lite و Cooper تفکیک شده اند که دوربین های مداربسته با عملکرد بالا و پروژه گرا و دوربین های اقتصادی با عملکرد متعادل تر را در بر می گیرند. بنابراین شما بر اساس نیاز خود می توانید محصولات مورد نظر را خریداری نمایید. دوربین های HDCVI داهوا در پروژه هایی که زیرساخت آنالوگ در دسترس باشد و کاربران به آخرین تکنولوژی های روز نظیر M/4K resolution, IoT over coax, Power over Coax (PoC)4, و … نیاز داشته باشند نقش اساسی ایفا می کند.

مشخصات فنی دوربین مداربسته داهوا

در دوربین های مداربسته داهوا فناوری های اصلی شامل : فناوری پردازش تصویر، فناوری تعبیه شده هوشمند، فناوری پیشگیرانه، ذخیره سازی ابری و فناوری شبکه است.  شرکت داهوا سه سری از محصولات که مناسب برنامه های کاربردی از ساده تا پیشرفته هستند، را ارائه می دهد. از محصولات اولیه گرفته تا جدیدترین فناوری‌های نظارت تصویری پیشرفته، دوربین‌ها، ضبط‌کننده‌ها و لوازم جانبی با قیمت رقابتی عرضه می شود. سه سطح محصول پیشنهادی این شرکت است. این سطوح محصولات خوب و مقرون به صرفه گرفته تا محصولات با قیمت رقابتی و ویژگی های عالی را شامل می شوند. فرقی نمی‌کند سری Lite، سری Pro یا خانواده سری Ultra داهوا را انتخاب کنید. همه محصولات دارای عملکرد و قابلیت اطمینان بالا هستند.

دوربین داهوا سری Lite

سری Lite که به طور خاص برای برنامه های کوچک تا متوسط طراحی شده است، تنها مقدار مناسبی از ویژگی ها را دارد. همین امر موجب شده است تا قیمت این محصول به حداقل برسد. این محصولات برای کاربرانی که نیازهای نظارتی اولیه دارند ایده آل هستند. وجه تمایز اصلی اکثر دوربین های سری Lite IP و HDCVI، ویژگی Digital Wide Dynamic Range (DWDR) است. گزینه های دوربین IP و HDCVI PTZ زوم اپتیکال با برد کوتاه یا متوسط را ارائه می دهند. دستگاه‌های ذخیره‌سازی معمولاً دارای مدل های 4، 8 یا 16 کانالی هستند.

دوربین داهوا سری Pro

سری Pro از محصولاتی تشکیل شده است که جذابیت اصلی بیشتری دارند. با این وجود در عین حال از قیمت اقتصادی بالایی برخوردار هستند. تمایز اصلی اکثر دوربین‌های IP با لنز ثابت و PTZ سری Pro، ویژگی تحلیل داخلی IVS است. IVS توانایی تشخیص و تجزیه و تحلیل اجسام متحرک را فراهم می کند. دوربین های IP وریفوکال و HDCVI دارای گزینه لنز موتوری برای سهولت در نصب هستند. با وجود WDR واقعی (تا 120 دسی بل)، اکثر دوربین های IP یا HDCVI برای مکان هایی که از نور مستقیم خورشید یا تابش خیره کننده دچار مشکل می شوند، عالی است. اکثر دوربین های IP و HDCVI PTZ دارای زوم اپتیکال با برد کوتاه هستند. دستگاه‌های NVR و DVR در این سری معمولاً دارای مدل های ۸، ۱۶ یا ۳۲ کانال با ضبط ۴K هستند.

دوربین داهوا سری Ultra

زمانی که به دنبال بهترین ها در دوربین داهوا هستید سری Ultra می تواند پاسخ شما باشد. وضوح فوق‌العاده بالا (تا 12 مگاپیکسل) به دوربین‌های تحت شبکه اجازه می‌دهد تا بهترین جزئیات را ثبت کنند. این سری از دوربین ها به انتخابی عالی برای برنامه‌های امنیتی پیشرفته در مشاغل متوسط و بزرگ تبدیل می‌شوند. Smart H.265+، سیستم تجزیه و تحلیل هوشمند ویدئویی داخلی (IVS)، و فضای ذخیره سازی روی برد از ویژگی های این رده دوربین پیشرفته است. اکثر دوربین های تحت شبکهPan Tilt Zoom (PTZ) دارای زوم اپتیکال با برد بالا هستند. روشنایی IR هوشمند بیش از 650 فوت برد دارد. دوربین های گردان HDCVI دارای وضوح 4 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 30X است. دستگاه های ضبط معمولا دارای مدل های RAID 32، 64، 128 یا 256 کانالی با ضبط 4K می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس فروش
ارسال